Måndag och Tacktal


Min 30 års dag kommer jag alltid att minnas. Alla presenter var helt makalös och många.
Alla underbara halsband, örhängen, den underbara näverkistan, den handgjorda Delsbokudden, min egna hjärtegryn målning, mitt efterlängtade objektiv, presentkorten, ljusstaken i smide, dom båda ljuslyktorna, linduken, vantarna, luddmössan, 2 böker och en kokbok, te, choklad, en travrad, alla blommor (som blev väldans många), mina alla presentkort från livit.se som ska användas till våren för en heldag med delfinerna på Kolmården. Det underbara fotoalbumet och överaskningsfesten från min syster som aldrig kommer att glömmas.
Att bara få träffa alla sina kära på en och samma dag är guld värt och nu hoppas att jag inte har glömt nån.
Tack alla för en helt makalös dag. Ni är bäst.

Kommentarer
Postat av: angelica och santoz

Fina presenter :)

2011-01-03 @ 22:44:58
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0