Den första veckan

Den första veckan har gått. En vecka utan min farbror och saknaden är lika stor.

Vardagen har börjat utan honom och det känns fruktansvärt konstigt.

Att inte dela tandkrämstuben på kvällen eller känna doften bakom hans öron, eller höra min fina sjunga efter godisbenet är jobbigt. Dom små sakerna blir en stor saknad.

Och när alla jobbiga stunder kryper på så går jag och Alf ut i skogen. Där andas vi och försöker tar nya tag.

 

Cinos minnesljus är alltid tänt när vi är hemma. Minneslådan är påbörjad och vi försöker ta oss igenom vardagen och tar dag för dag.

 

Måste tacka alla fina för tankar och ord. Tack.


Kommentarer
Postat av: Sivan =)

Tänker på er, de är tur du har alla andra djur och sambon vid din sida.

Du är en sån underbar fin människa och Chino hade den bästa Matten han kunde få, förstår att de är en extrem saknad.

Kram finaste Karro <3

2012-05-28 @ 12:45:43
Postat av: Amelie

Å det är så jobbigt att mista någon man håller så kär, så du får många styrkekramar från mig!!

Kramizar Amlä

2012-05-28 @ 20:38:53
URL: http://ameliespyssel.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Åh, det är hemskt att förlora någon man älskar. Förstår att ni har det jättejobbigt. Tur att du har Alf! Stor kram!

2012-05-29 @ 16:49:17
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0