Farbror Favorit


Jag vet att jag ligger etta på Cinos favoritlista, men ibland blir man ju osäker.
Farbror Cinos favorit leksak är denna pip. Det måste vara en väldans underbar pip för den får följa med ÖVERALLT, till och med till skogen. Och farbror håller hårt i den.
Den köptes för fem år sedan och har hållt sen dess. Lite skitig kanske men vad gör det.
Har köpt flera i samma sort men dom är han inte alls intresserad av (läs lycklig Alf) utan går och letar sin gamla favorit i stället. Underbara hund.
Sen tror jag att pipen ser ut så här i Cinos värld.

Kommentarer
Postat av: Angelica och Santoz

Hahaha jaa det tror jag med, likaså GODISbenet! :)



BästabästabästaCino! <3

2012-02-25 @ 01:01:39
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0