Tisdags mat


Dom som inte vet, så fick min lilla Alf fick en jobbig start på livet.
En mag och tarm operation när man bara var ynka 5 månader, nio dygn på Ultuna och vi fick åka hem.
Efter denna operation så fick vi ett bra foder som fungerade någon månad, sen var magen knas igen.
Ett nytt foder byte och det fungerar klockrent. Jag bara älskar Purina, Purina gör att Alf även kan äta godis och nått ben då och då och han mår super.
Förra månaden fick jag lite smått panik, då min veterinär berättar att dom ska sluta med Purinas foder.
Känslan att byta foder igen är lite skrämmande eftersom det fungerar så väldans bra.
Tio samtal senare, både lokalt och i andra län hittade jag ett ställe som säljer Alf foder.
Kan man bli lyckligare.




Kommentarer
Postat av: angelica och santoz

Nej det kan man inte bli :)

Älskad lilla Alf!!

2010-08-31 @ 23:32:38
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vad skönt att du hittade någon som säljer fodret. Förstår så väl att du inte vill ta risken att byta.

2010-09-03 @ 13:04:10
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0