Den 19 Maj

 

Jag vet inte vad jag ska skriva. Finner inga ord. Bara tårar.

Jag har mist min största och första kärlek. En kärlek och vänskap som inte gå att beskriva eller att vara utan.

Jag känner mig ensam. Fast jag vet att det inte är så. Jag känner mig halv och otröstbar. Och livet känns fruktansvärt just nu. Vet inte vart jag ska ta vägen vissa stunder.

Känner mig tom och orkeslös.

Det enda jag vill göra är att krama om honom, snooza bakom öronen och känna doften. Och tanken att jag aldrig kommer att få göra det igen gör mig så otroligt ledsen så det gör ont i hjärtat.

Jag vet att jag borde vara tacksam över alla dessa (nästan) 13 år. Men det går inte nu. Kanske sen.

Älskar dig min allra bästa vän ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

2012-05-20 @ 18:42:59
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja vännen, det är jättesvårt att mista en kär familjemedlem och det känns verkligen tomt och konstigt, luften går liksom ur en och det känns som om någon slitit hjärtat ur kroppen på en. Chocken, tomheten och sorgen är oändlig känns det som. Allt detta måste få ta sin tid. Din högt älskade vovvsing finns inte längre, han betydde enormt mycket för dig och det är klart att du sörjer honom djupt.



Som tur är vänder denna sorg så småningom och byts ut till glädje och tacksamma minnen, tacksamhet att du ändå fått ha honom 12,5 år vilket är en lång levnadstid för en hund. Älskade Cino som betytt så mycket för dig och oss andra som känt honom, jag kommer att sakna honom mycket. Finns inte ord nog att trösta dig med men ger dig en varm kram och jag tänker på dig Karoline ♥

2012-05-20 @ 18:51:14
Postat av: Pia

Tänker på er <3 Det kommer bli bättre Karro, jag lovar, jag vet! Men just i stunden tror man inte det är möjligt...

Det är få förunnat att få ha dom så länge hos sig...



Vila i frid Cino <3



Krm på dig Karro <3

2012-05-20 @ 18:59:34
Postat av: Ann

Inget jag säger kommer att mildra Din sorg...men jag sänder dig mina tankar och styrkekramar i Din svåra stund <3

2012-05-20 @ 21:00:56
URL: http://www.fotosidann.se
Postat av: angelica och Santoz

Älskade, mosters älskade fina Cino!

Som jag saknar dig! Jan inte förstå att jag inte kommer att träffa dig på så länge! <3



Älskar dig patte, alltid! <3

2012-05-20 @ 21:28:44
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Underbart är alltid för kort. Massor av omtankes kramar till DIG.

Gunilla

2012-05-20 @ 21:34:07
Postat av: cowroad

OMG, No! I am so so sorry to hear about your sad news. No words, only sadness...

2012-05-20 @ 21:57:44
URL: http://cowroad.blogspot.com
Postat av: Krutrut-Lisa

Vackraste, snällaste, trognaste. Så kommer vi minnas dig. I våra minnen kommer du leva starkt. Vi saknar dig!!!!



Vila mjukt nu älskade gubbe.



Puss från dina vänner här på jorden



ps. Ta hand om Rut däruppe <3. ds

2012-05-21 @ 10:39:52
Postat av: Tessan

Sänder alla kramar till en underbar och fin vän, tänker på er. <3

2012-05-21 @ 18:02:11
Postat av: Monica

Jag känner inte dig men har tänkt på dig och Cino massor efter att jag läst vad som hänt. Jag förlorade mina älskade pojkar för 2 och 1,5 år sedan och det är tomt än idag men det är lättare ju längre tiden går. Men man saknar dem ju massor än.

Skickar många kramar till dig, Alf och din sambo.

2012-05-21 @ 23:20:53
URL: http://furstegården.wordpress.com
Postat av: Lina, James o Lucy

Jag vet precis hur du känner... och tänker man allt för djupt kan man få PANIK! Men jag lovar, det kommer en tid då du faktiskt kommer att vara tacksam för alla de år ni fick tillsammans ... och du kommer att kunna tänka på honom med ett stort smile i ansiktet. Fast, sen kommer det dagar även efter några år som man kan känna den där paniken... :( Tänker på dig och många kramar från oss i Örebro

2012-05-22 @ 16:06:09
URL: http://www.jaysblue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0