Fredag


När mamma skulle göra om sin hall så skulle hon slänga denna gamla klädbetjänt.
Jag fick den eftersom den var praktisk och även för att det är ett minne från min bonuspappa och han tycket väldigt mycket om den.
Den har vi hängt kläderna på hela hösten.
Men nu när vi har gjort om våran hall, med hyllor och en sittbänk så fick betjänten inte plats. Eftersom jag har svårt och slänga ett ting som betyder något så tog jag och skruvade bort tre av krokarna, slipade och målade dom vit.
Så nu sitter en del av mig och en del av bonuspappa på väggen.
Och väldans bra blev det.

Kommentarer
Postat av: angelica och santoz

Gud så fint det blev, du är så duktig! Jaa Stig är nog glad där uppe när han ser så fint du gjort :)



KRAM

2010-12-17 @ 16:01:32
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: MariaD

Är det dom du hållit på att borrat upp ;))

2010-12-17 @ 16:34:37
URL: http://mariad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0