Mina Första


Under dessa veckor har vi hjälpt mamma och flyttat så har jag kommit hem med grejor som antingen är mina eller som hon ska slänga. Många kartonger var det och kartongerna i källaren var mest barnsaker sen jag och min syster var små.
Jag hittade hur mycket som helst. Som min rosa fjällräven kånken som jag fick när jag var fem år, (som jag såklart använnder nu) alla kläder som mormor stickade till oss, min första spargris, min suddsmling, en kartong med my little pony, alla mina barbie dockor, dockvagnar, teckningar.. Ja listan är väldans lång.
Men jag hittade även mina allra första skor och mina första kängor. (en Graninge känga)
Graningekängan är så fin och välbehållen att den ska mina barn få använda.
Är så glad att hon har sparat dessa saker. En bra mamma.

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Ja man har lyckats spara en hel del saker under åren! =) Vad kul att dina fina skor fanns kvar!

2011-07-08 @ 17:47:43
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Anna & zelda

Åå vilken underbar mamma som sparat så mycket, det har min tyvärr inte gjort å jag är jätteledsen över det.

J's mamma däremot har sparat det mesta från när han var liten å det ligger numera i vårt förråd till vår framtida knodd :)



Hoppas allt är bra med er! Puss från oss

2011-07-10 @ 22:20:49
URL: http://Familjenpettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0